1 Kasım 2013 Cuma

Mickey Mouse 3. Bölüm

Mickey Mouse 3. Bölüm bir yer. Ne istiyorsun? Sen de kimsin? 'Onun paçavra fark, sertçe Raskolnikov sordu. Raskolnikov dikkatle ona baktı. O gri bıyıklı, basit, mantıklı, askerlik yüzü vardı ve bıyık. 'Ben istiyorum adam,' Raskolnikov kolunu de alıcı, ağladı. 'Ben, Raskolnikov bir öğrenciyim .... Sen gibi olabilir iyi ki de biliyorum, "diye, beyefendi ele, eklendi 'Gelip, sana göstereceğim bir şey var.' Ve elle polis alarak o koltuk doğru onu çekti. ', Burada umutsuzca sarhoş bak, ve o sadece geldi bulvar aşağı. Hiçbir kim ve orada ne anlatıyor o , o bir profesyonel gibi görünmüyor edilir. Daha büyük olasılıkla o içki verilen ve bir yere aldatılmış ... için olmuştur ilk kez ... anladın mı? ve onu koyduk böyle sokağa. , Elbisesinin yırtılmış şekilde bak ve koymak olmuştur bu arada: o tarafından giymiş oldu Mickey Mouse 3. Bölüm Biri, o bir adamın eliyle, kendini giyinmiş ve tecrübesiz eller tarafından giymiş değil, bu açıkça görülmektedir. Ve şimdi var bak:
Ben gidiyordu kiminle olduğunu züppe bilmiyorum mücadele, ben ilk defa onu görmek, ama o da, onu gördü yolda, onu almak için, şimdi, sarhoş, o ne yaptığını bilmeden, ve şimdi onu ele almak için çok istekli O bu durumda iken uzak bir yere ... Bu, kesin inan bana, ben yanlış değilim. Kendimi onu izlerken gördüm ve onu takip, ama onu engelledi ve bana gitmek için o sadece bekliyor. Şimdi biraz uzaklaştı, ve vardır bir sigara yapmak gibi davranarak, hala ayakta .... Düşünmek nasıl ellerini onu tutabilir ve nasıl için vardır onu eve? ' Polis bir flaş hepsi gördüm. Şişman beyefendi anlaşılması kolay, o kız dikkate döndü. polis daha yakından onu incelemek için eğildi ve onun Mickey Mouse 3. Bölüm yüz hakiki şefkat ile çalıştı. 'Ah, ne yazık!' Diye, o başını-'neden sallayarak dedi oldukça bir çocuk! O aldatılmış olan, sizin gördüğünüz de bir kez. , Bayan Dinle, nerede yapmak 'diye, onu ele başladı' yaşamak? 'kız, onu yorgun ve uykulu gözler açıldı Hoparlör boş boş baktı ve elini salladı. 'Burada,' Raskolnikov cebinde duygu ve bulma dedi yirmi copecks, 'burada, bir taksi çağırmak ve onu götürmek için ona Mickey Mouse 3. Bölüm Onun adresi. Tek şey onun adresini bulmaktır!

Mickey Mouse 3. Bölüm izle


http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-mickeymouse-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder