29 Kasım 2013 Cuma

Mickey Mouse 8. Bölüm



Mickey Mouse 8. Bölüm sol o bazı açık pencereleri gördüm, pencere eşikleri vardı hastalıklı görünümlü sardunyalar tencere. Keten dışında asıldı Windows ... O ezbere biliyordu. O döndü ve koltukta oturdu. , O kadar korkuyla yalnız kaldı hissetmişti asla, asla! Evet, belki de geleceğini bir kez daha hissettim şimdi onu daha sefil yaptığını, Sonia nefret ediyorum. 'Neden gözyaşlarını için dilenmek için ona gitmişti? Ne gerek onun hayatı zehir zorunda kaldı? Bunun alçaklık, oh! ' 'Ben tek başına kalacak,' diye, kararlı 'dedi ve o değil eder cezaevine gel! ' Beş dakika sonra garip bir gülümseme ile başını kaldırdı. Bu garip bir düşünce oldu. 'Belki de gerçekten Sibirya'da daha iyi olurdu,' diye düşündü aniden. O belirsiz ile oturdu ne kadar söyleyemezdi onun aklından kabaran düşünceler. Kapı bir kez tüm açıldı ve Dounia İlk başta geldi o hala durdu ve o Sonia de yaptığı gibi, kapı onu baktı, sonra o geldi ve aynı yerde oturdu dün, ona bakan sandalyeye. O sessizce baktı ve neredeyse boş boş ona. 'Kızgın, kardeşi olmayın, ben sadece bir dakika için geldim,' Dounia söyledi. Yüzü düşünceli ama sert değil baktı. Gözleri vardı Mickey Mouse 8. Bölüm parlak ve yumuşak. O o da ona gelmişti gördüm seviyorum. 'Kardeşim, şimdi tüm, hepimiz biliyoruz. Dmitri Prokofitch açıkladı ve bana her şeyi anlattı. Bunlar endişe verici ve vardır Bir aptal ve aşağılık şüphe size zulüm .... Dmitri

Prokofitch, herhangi bir tehlike olduğunu söyledi ve bu tür korku ile üzerine bakarak yanlış olduğunu. Ben öyle düşünmüyorum, ve ben tam olarak anlamak nasıl kızgın size olmalı ve bu öfke kalıcı olabileceğini Eğer etkisi. Ben de bundan korkuyorum ne. Kesim gelince bizden kendinizi kapalı, seni yargıç yok, ben girişim yok Eğer yargıç, ve bunun için sorumlu olan için beni affet. Hissediyorum Ben de, çok büyük bir sorun olsaydı, uzak tutmalı herkes. Ben konuşmak zorundadır thisbut annesi hiçbir şey anlatacağım hakkında sürekli ve onu anlatacağım size çok yakında gelecek. Onun için endişelenmeyin, Iwill ayarlamak onu istirahat zihin, ama çok fazla-gelip bir kez onu çalışmayın en azından, o annen olduğunu unutmayın. Ve şimdi var '(Dounia kalkmak başladı)' demek sadece geldiğini eğer Bana gerektiğinde veya gerektiğinde ... hayatım boyunca ya da bir şey ... beni ara, ben geleceğim. Güle güle! ' O aniden döndü ve kapıya doğru gitti. 'Dounia!' Raskolnikov onu durdurdu ve ona doğru gitti. 'Bu Razumihin, Dmitri Prokofitch, çok iyi bir adam olduğunu.' Dounia biraz kızardı. 'Evet?' O bir an bekliyor, sordu. 'O, yetkili çalışkan, dürüst ve yeteneğine sahiptir gerçek bir aşk .... Güle güle, Dounia. ' Dounia kırmızı kızardı, sonra aniden o alarm aldı. 'Ama, kardeşim ne anlama geliyor? Biz gerçekten için ayrılık var Hiç bu ... bana böyle bir ayrılık mesaj verir? ' 'Boşver .... Güle güle. ' O döndü ve pencereye yürüdü. O durdu an, huzursuzca ona baktı ve dışarı rahatsız gitti. Hayır, ona soğuk değildi. Bir anlık vardı (çok onun kollarına almak ve söylemek özlemi vardı sonuncusu) iyi-byeto onu, ve hatta tellher için, ama o cesaret olmasaydı Hatta elini dokunmak. Diye hatırlıyor zaman 'Daha sonra o ürperti olabileceğini ben onu kucakladı ve onu öpücük çaldı hissedeceksiniz. ' 'Ve bu testi shestand istiyorsunuz?' Diye birkaç dakika gitti Daha sonra kendi kendine. 'Hayır, o değil mi; kız duramaz böyle Onlar asla. ' Ve Sonia düşündüm. Taze bir nefes penceresinden vardı. Mickey Mouse 8. Bölüm gün ışığı solmaya oldu. O kap aldı ve dışarı çıktı. O, tabii ki, ve dikkate olmaz değil nasıl hasta o oldu. Ama aklın bu sürekli kaygı ve acı ama onu etkilemez olabilir. Ve o yüksek yatan olmasaydı ateş belki de bu sürekli iç gerginlik sırf oldu bacaklarında ve fakülte sahip onu tutmak için yardımcı oldu. Ama bu yapay heyecan uzun ömürlü olamazdı. O amaçsızca dolaştım. Güneş batıyordu. Özel bir sefalet formu geç onu ezmek için başlamıştı. Orada dokunaklı şey, bu konuda akut bir şey, ama bir vardı bu konuda sonsuzluk, süreklilik hissi, bu soğuk kurşun sefalet umutsuz yıllık bir önceden tatma, önceden tadına varılmasını getirdi bir sonsuzluk 'alanı bir kare avluya üzerinde.' Akşama doğru Bu hissi genellikle daha ağır onu tartmak başladı. 'Bu aptalca, tamamen fiziksel zayıflık ile, bağlı gün batımı ya da bir şey, bir şey yapıyor yardımcı olamaz Sen Dounia gitmek, hem de Sonia için olacak, "diye mırıldandı acı acı.

Mickey Mouse 8. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder