20 Kasım 2013 Çarşamba

Mickey Mouse 7. Bölüm

Mickey Mouse 7. Bölüm bunu görmüştü bile hiçbir şey,. Kim karşı kendi olur kendini? ' O şey buydu yapmış olsaydı 'kesinlikle demeliydim ben işçi görülen ve düz vardı, 'Raskolnikov, cevap isteksizlik ve belirgin nefretle. 'Ama neden kendinize karşı?' 'Sadece köylüler, ya da en deneyimsiz acemiler sınavlarda kesin bir dille her şeyi inkar çünkü. Bir adam bu kadar ise az gelişmiş ve deneyimli, kesinlikle kaçınılması mümkün olmayan tüm dış gerçekleri kabul etmek çalışacağız, ama arayacak Bunların diğer açıklamalar,, bazı özel tanıtacak onları başka bir önem verecek beklenmedik bir dönüş, ve başka bir ışık koyun. Porfiry de saymak olabilir O kadar cevap emin olun ve onları görmüştü demeliyim ki gerçeğin bir hava vermek, ve daha sonra bazı açıklama yapmak için. ' 'Ama o bir kez söyledim olurdu işçi değil iki gün önce orada, ve o olabilir bu nedenle de cinayet günü orada olmalı saat sekizde. Ve bu yüzden bir detay üzerinde yakalanmış olurdu. ' 'Evet, ben olmamalı, onun üzerinde hesaplaşma ne olduğunu yansıtmak için zaman var ve yapmak için acele olmalı cevap büyük olasılıkla, ve bu yüzden unutmak olacağını işçi değil iki gün önce orada olabilirdi. ' 'Ama bunu nasıl unutabilirim ki?' Kolay 'Hiçbir şey. Bu zeki insanların en kolay yakalanır böyle aptalca şeyler
olduğunu. Daha kurnaz bir adam, az o basit bir şey yakalanmış olacağını şüpheleniyor. daha kurnaz bir adam, o olmalı basit tuzak Düşündüğünüz gibi Porfiry böyle bir aptal değildir içeri yakalandı .... ' 'O kadar ise o, o bir düzenbazlık olduğunu!' Raskolnikov gülmekten kendilerini alamıyorlardı. Ama şu anda, o, kendi samimiyet ve tuhaflığı vuruldu ve o bu açıklama yapmıştı hangi ile şevk, o tüm önceki konuşma tutmuş olsa zorunluluktan açıkça bir güdü ile kasvetli itme,,. 'Ben bazı yönlerini için bir zevk alıyorum!' Diye düşünülen kendini. Ama hemen hemen aynı anda aniden oldu huzursuz, sanki beklenmedik ve endişe verici fikir ona gerçekleşmişti. Onun tedirginlik artırarak devam etti. Onlar vardı sadece Bakaleyev en girişinde ulaştı. 'Tek başına git!' Raskolnikov aniden dedi. 'Döneceğim doğrudan. ' 'Nereye gidiyorsun? Neden, sadece burada. ' 'Ben yardım edemem .... Ben yarım saat içinde gelecek. Onlara söyle. ' 'Ne gibi söyle, seninle gelecek.' 'Siz de, bana işkence etmek istiyorum!' Böyle ile, çığlık acı tahriş, Razumihin ellerini düştüğünü gözlerinde bu umutsuzluk. O, adımlar bir süre durdu hızla deplasmanda Raskolnikov uzun adımlarla de kasvetle bakarak onun arasında yönünde. Sonunda, dişlerini sıkarak ve yumruğunu kenetlenmesi, o gibi Porfiry sıkmak yemin etti çok gün ve çıktım merdivenleri güvence vermek için bir limon Artık kendi de alarma oldu Pulcheria Aleksandrovna, yokluğunda uzun. Raskolnikov eve, saçları ile sırılsıklam oldu Mickey Mouse 7. Bölüm ter ve o ağır nefes alıyordu. O kadar hızla gitti merdiven, onun kilidi odaya girdi ve aynı anda bağlanır mandalı. Sonra anlamsız dehşet içinde o, köşesine koştu o şeyleri koymuştu kağıt altındaki deliğe; elinde, ve birkaç dakika için koymak dikkatli hissettim delik, kağıdın her çatlak ve kat içinde. Hiçbir şey bulma, o kalktı ve derin bir nefes aldı. O ulaşan olduğu gibi Bakaleyev en adımlarla, aniden bir, bir şey sanılan zincir, bir saplama veya bile olmuştu kağıt biraz Üzerinde yaşlı kadının el yazısı ile sarılmış, olabilir şekilde dışarı süzüldü ve bazı çatlak olarak kaybolmuş ve sonra aniden ona karşı beklenmedik, kesin delil olarak açmak olabilir. O sanki düşüncelere dalmış durdu ve garip, aşağılanmış, yarı anlamsız gülümseme dudaklarında sapmış. O aldı sonunda kap ve odadan sessizce gitti. Onun fikirleri vardı Tüm karışık. O ağ geçidi üzerinden dreamily gitti. 'Burada kendisi olan,' yüksek sesle bağırdı. O başını kaldırdı Mickey Mouse 7. Bölüm.

Mickey Mouse 7. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder